Powered By Blogger

Monday 21 February 2011

~~~~~~~"preSEnted"~~~~~~~
GENG ni uishhhh DAHSYAT~ memang undang2 dibuat untuk dilngar oleh kami ber6
gambar pun dah seram cam cover FUNFAIR..hahaha..5 org ni aku kenal masa masuk UKM..(dari kiri)
Bie,Akif,Yana,Azzah,Macho,Ija
kami ada satu pegangan..BERSATU TEGUH BERCERAI KITA JANDA/DUDA.(aku series ni)
dia org ni memng lah..kadang2 take care gak.Contoh: ko dah makan lee? haaa...caring kan..hahaha
best gang ngn dia org ni..cam support antara satu sama lain lah..aissshhh!! bayk nak cerita pasl kita ni..tpi aku lupa~..hahaha,budaya kami settiap kali brthday some in this group mst ada celebration..walaupun cikai2 je *at least ada lah memori bertelur* hahaha..waaa memng love lah korang,walaupun aku bnyk tipu2..haaa..biasalh aku kn..korng mst kenal..:D kalu ad slh silp tu jgn lah merajuk..nk kena LEMPANG? hahahaha...garang gila aku..aku rasa berslh sbb ad bnda yg aku rahsiakn dari dulu daripada korng..aku nk cerita face to face tpi aku x sngup nk ckap..kerana diriku begitu berharga..kat sini lah aku nk luahkan..sebenarnya aku masih TERUNA..hahahaha..kena lagi korang..kehkehkeh..HOI!!..korang semua..wa nak this group relax maintain je sampai bila2,nanti seng nk buat team futsal..hahaha..gurau je..x ada lh.,time2 kat U ni lh kn nk cari member yg akn kekal ke tua,so let be this group.,klau nk tmbh ahli..suruh dia org isi borng dulu(kalu pempuan) kalau laki suh dia p kat kaunter PUKUL,:D klau ada masalh jgn segan2 cerita kat aku ea...aku sangup dengar k..
"HOPE WE STILL TOGETHER2"

2 comments: