Powered By Blogger

Tuesday 29 March 2011

my PeRfoRmNce~

hahahaha..aku perform lagi hari ni dekat UKM..wah..best2..walaupun x brapa power..aku rasa aku dah main yang terbaik,,sbb aku enjoy sorang-sorang dekat atas pentas.hahahah..lawak siot. :P anyway..that exp aku rasa,mna nak dapat kan..masuk je dewan..wah semua baw gitar sendri..power2..aku je pkai gitar kolej..maklum lah ad gitar kapok je..hahaha..xpe.x lma lagi adalah tu kan..tpi...ni haaaa yang aku teringin sangat..aku akan dapat kan jugak walau ape pun jadi..hahaha..x kesah lah x kahwin pun x pe..klau akku mintak mak aku ni..pehhh..ibu..abag nak gitar ni~ x sampai perkataan" ni" lagi..aku rasa..pang! pang!pang! kena lempang.hahaha..mate ko pun x dapat A..nak demand-demand plk.hahaha..

white gibson les paul...
nampak je simple gitar ni..tpi..bagi lah aku main..tengok power ke x..hahaha(cakap besar plk budak hingusan ni) jgn lah ada org pkai..lpas tu jalan depan aku..memng x selmat hidup dia..:D
i will get you beybeh!! jom buat mate~
thanks pada kawan-kawan yang support tadi..terkejut jugak korang datang..aku x bajet korang dtang..hehehe..sbb aku tau aku akan perfom teruk punya.hahaha

1 comment:

  1. nk ak coment jujur ke tpow psal performAnce korg td??haha

    ReplyDelete