Powered By Blogger

Wednesday 23 March 2011

studY in StreSS gila aKU

Aku curi masa study sikit nk cakap kat sini,kat sini je yang aku boleh cerita,stress gila aku nk dekat exam ni..study2 x masuk,,ape hal agaknya ni,,any way..aku rasa mst sbb mid term aku,,dengan bngganya aku nk bg tau yang aku TAK DAPAT A LANGSUNG,memng tahi kuda lah kan(atas ada mayonis)
geram aku s#$%.ishhh..aku rasa nk jerit je skrang ni..tapi x tau kat mna,dapt cerita ni pun kira ok lah,muka nak dekat2 exam ni memng macam taik lah,dah payah nk senyum dah aku,
this is what i look rigt now
Ya Allah,kau buka kan lah pintu hati hambamu ini dan lapangkan lah fikiran hamba untuk emmudahkan hamba menerima segala ilmu yang aku pelajari,* barang sapa2 yang baca blog aku ni,tolong lah doa2kan aku ea supaya erang hati ni,,terima kasih kawan-kawan

2 comments:

  1. beb, dun stress ye ! ak pn sme cm kau gk.. midterm terok..but, u can focus on ur final.. jgn pikir benda laen lg ye !
    n u must remember, ktrng always ade utk kau.. if ade pape problem, share together ye.. smile :)

    ReplyDelete