Powered By Blogger

Wednesday 23 February 2011

~a7 KmJ~

-RepResENt-

Wahh KMJ~~~~ miss DAmn much..aduyai,tepi tu GAMBAR kelas kita wei,aku story pasal A7 kat blog ni sebb..aku tngh bosan masa tu..:) x leh nk stdy..as leader teringat kan masa depan korang(RIsau) .hahahaha.
kat sini lah dapt jumpa korang yang comel2 n cantik2.nak jumpa yang HENSEM2 payah sebb ad aku ngan DASUKI je..hahaha,tu pun dah thap hensem ultimate~ *euuwww~ sekarang aku dah x jadi leader korang..so pandai lh bwa diri ea..amik tutor sendri kat U t..cari sendri..:D..weii!! miss GILA lah kat korang semua..meh! sini HUG sikit..HAHAHA..MOREOVER(aissshhh~ speaking) hahaha..jgn lah lost contct ea *aku x ada no korang sebenrnya....ada ape2 event bg tau yg lain..boleh jmpa 1 day..best lah time kat metrik ni..SEDIH!!!! :')
tpi dah ok sikit pas tulis kat sni n korang baca ea..

-ni buat santapan mata-
hehehe...ni lepas p makan umah cikgu mate..
*3 org yang dekat belakang tu tolong jga rahsia aku masa kt rumah cikgu tu ea*
pls..pls~ gua bag to you..:D DIYA lu memng cute lah wei forever..hehehe

~DiNNers~
alamk..pose baik lah semua...forever in my heart lah u all semua....muahhxxx.:)
bagi aku mlm ni queen dalam kelas kita adlah..ehemmm~~ *****  :D
x mau cite lah..hehehe

~me & ThE anGLe~
Pehhh!!! masa ni BAru lah Tau camNe peraSaan's menjadi CASANOVA..:)
thanks u all make me the true MAN..hehehe
korang memang VOG..lagi2 yg pkai spek besar tu..hahaha
~thats all my girls~(seriesly miss you guys so much)

4 comments:

  1. :'(
    aww lee.you're soo sweet.rindu kau jugak la bongok

    ReplyDelete
  2. masa kat metrik geng aku semua lelaki..29 org
    kau pulak semua pompuan ! :)

    ReplyDelete
  3. terbaek lah lee!
    matrik life was awesome! :)

    ReplyDelete