Powered By Blogger

Thursday 10 March 2011

how's diNner FeP =)

Dinner fak aku..boleh tahan lah..best pun best..:) seronok,2nd time i'm going for dinner..maklum lah kampung BOY kan..hahaha,tapi..yang x bestnya,.gua pakai baju sama plak dengan CATERER,,aduyai..malu lah siot...member2 suh aku p dapur amik nasi lah,tuang air lah,tambah lauk lah,,ceeettt~ nevermnd.aku still happy at that time..woooo~ 
'aku n zul'

After that we have some suprise for pija.he is birthday girl at that night,.wahhh..best lah dia..makan dah sedap time dinner,ari tu plk birthday dia.sape x seronok kan..kita org pln lah kat KFC kajang.but fail..:D .tapiiiii~ at least we celebrate kan dia..hope dia ingat kat kita orang semua..for pija..sory x ada hadiah ea..;) 

~this is the girl~

Me and the diva :)

hahaha...amacam same x colour..plan ke x ek..??? iqa ni nama dia,bukan senang nak bergambar dengan dia ni..huhu,,tpi sory at the ball,,x dpat nk tnagkap gambar 1 pun.sebb sibuk duk plan dengan birthday pija tu,nex time bolh ea,,hahaha..thanks for b my partner.walaupun macam waiter kan..:D

~~we celebrate it~~
the end of the dinner FEP.,aku happy that time..thanks guys ea..hohoho
penerbitan: solehin...

4 comments:

  1. wey..so sweet !
    ak sgt tacing bce nie..
    rse cm nk nanges doe:)

    ReplyDelete
  2. eheh gmbar ak adelah..haha..trharu nya..=)
    nk komen skit gmbr bwh skali..
    ika-kmera sni bkn sna..sna tuh geng2 laki adelah en..smbi tutup mulut??berbauk ke nafas??haha
    din_mata kow skit ek??jap..ble dilihat baju din yg putih gan tie din wrna putih seakn tanda salib yg terbalik..
    pija-kow knape??owh yeahhh smpai 2 tgn ha..haha
    lee-nk sngat kena tembak ek??
    sasha-mmg hantu prsoahk umah tnga org..haha
    ana-perghhh comel siot..i like it..
    ayuh-kow blur ek??
    ak-trnampak sesutu di rmbut lee*kutu..hahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha..ko semua nk ngs pija,,,
    peh man.aku nmpk besr dada ko..ko pkai size bpe?..hahaha

    ReplyDelete
  4. leee,,xkan slama ak duk blik kow kow xtaw dow..bkn kow salu men2 ke ak pnya..size ak pnya kn besar..klah angelina jolie..haha..bengonng lee..xleh bla~

    ReplyDelete