Powered By Blogger

Thursday 10 March 2011

MAG stand 4~~ tired!!!

 MAG..uishh..mlas dah nak ingat bnda ni..mag ni actly..dinner kolej aku,aku selaku pengarah program,how?? imagine it..memang terabur lah kan..expernce= 0 memng hancur lah kann..tpi aku rase,dah buat yang terbaik,nak marah,marah lah wahai MT2 semua,aku dah ready dengan kapas nk tutup telinga ni~~~ hahaha..walau ape pun,MAG in my memories,bnyak kenangan kat sini,start dari perkampunggan sampai lah ianya berakhir.,moody lah,happy lah,main2 lah,macam2,..perassan tu yang kita nak cari sebenarnya,supaya hidup ini x bosan macam penjara yang termenung sambil makan nasi dengan ikan masin.!
1st time.bnda ni benci aku buat,tpi at the end,tengok member2 suka je lpas mag ni berakhir.celebrate,rase seronok plk.,dan ada rahsia di sebalik mag ni..sejak mag ada..aku boleh masak dadih,:D
cakap banyak x guna lah..tengok sikit pic aku time dinner tu..huhuhu...

~this is finalis king n queen loser~
silau lah siot baju dia..baju dia ok lah ikut tema..baju aku tu,,out terus dari tema..:)
tpi x pe lah..sbb aku kan runner.pkai yg selesa je(out bajet)..hahaha
tpi dengar cerita dia kalh 1 mata je dengan king akif ni..*kasi angkat sikit dia..hohohoho~
"go lah my man"

~ini my lovely Felo~
hahaha..dia bnyak soud aku sebelum dinner ni berlangsung sbb dia KP dinner dulu,sakit telinga aku ni,,tapi ok lah dia ni sound sbb dia ad exp kan..aku pun take note lah ape dia cakap(pura-pura) :)
~bergambar lagi~
hahaha..felo jugak ni,.ok..kena x kita org..hahaha.nmpk gitar kat belkang tu,,haaa,,aksi je tu..padahal tolong angkat brang band jje.huhu.

conclusionya..aku rindu mag..;'( sob2...xpe lah..nex time nk dtg makan je..sbb diner ari tu aku x dapat makan!! eram aku..lauk dah lah sedap..pehhh..kroooo!! kroookk! perut aku..thats all..thanks the whole MAG kaki tangan.

2 comments:

  1. congrate lee..=)
    lumrah mnusia lee..
    dpn mata di endahkan,,ble dah pergi rindu2 plak..
    mcmtu kow ckp td..
    tyme kena hndle mag bsing bnci de meeting,,tp dah hbs rindu lak tyme tuh..haha

    ReplyDelete
  2. tau xpe..tp x nk join dah..bia dlm kngn je..haaha

    ReplyDelete