Powered By Blogger

Thursday 6 October 2011

aKu nAk BeLi Ni!!

Tadi lepak dengan member kejap..cerita pasal futsal...balik-balik futsal kan..hahhaa..tapi tadi member search pasl kereta kat internet...who don't want a car..at least ad 1 pun dah cukup kan..but..kereta yg mcam man tu??
so..aku n kawan duk search2..lupa nak kenalkan kawan..nama dia a*ma* ...mana boleh bg tau..sebab dia undercover  metropolis usa.hahaha...
sambung2 tadi..sebenarnya kereta ni memang aku minat dari dulu lagi...coz,,urmm~ memng minat lah..design dia,speed dia..overall as a men..memang sesuai lah..lagi2 jiwa muda kan..kereta ni memang cool,smart,macho je..:) believe in me...
this car name is nissan skyline..kalau aku dapat satu ni..memang puas hati..insyallah aku akan usahakan untuk dapat..tapi lambat lagi lah..x sure lepas ni ad kereta yang boleh fight degan dia..can;t say anything kalau aku dapat kereta ni...semua orang aku langgar t..hahaha...
apa2 hal nanti..aku akan usahakan dulu kereta ni..baru lah fikir wife..kalau x dapt ni..jgn lah nk fkr wife..:) sbb this is my dreams,

smart kan..waaaa..kalau dapt ni..hurm.... :) heaven lah..klau ad org yang nak bagi pun boleh..hahha

No comments:

Post a Comment